Separated for 15 years, 50-somethings Frans and Lisa immediately drop everything when they hear news that their son Jack has fractured his leg while skiing with his new girlfriend. They set off for the day-long drive from Brussels to the French resort of Flaine. There is little animosity between the two but as the journey commences, old irritations and habits begin to surface. What do they still feel for one another? Indifference, rancour, jealousy? Or perhaps complicity, friendship and love?