The price of hiding his interest in pornographic writing is becoming the pet of his well-educated but reactionary grandmother. By chance the old woman discovers the secret of the talented writer and before she sinks into come she punishes him with the responsability of running the mansion. So Villa Florida fills up with people who used to appear in his novels.