Chris is a macho, in the true sense of the word: he loves fast cars, football, women, and above all, himself. When he has to be admitted to the hospital for a knee operation, he takes it stoically, like a real man. Shortly after his admission, he comes across Melody L'amoure, a captivatingly beautiful woman, who he would love to conquer. But Melody doesn't even notice him. When Chris wakes up after the operation and sees the very serious look on Dr. Fahlmann's face, he is devastated. Rather than a swollen knee, he seems to have "swollen" body parts - extremely feminine ones!