Two men and one woman are involved in a dramatic triangle between love and passion, transgression and betrayal. Florian Flicker has set Karl Schönherr's "Der Weibsteufel" in Austria's borderland shortly after the turn of the last century. In the remote swamps next to the March River, Hans and Jana are living in a criminal idyll that comes tumbling down when a young soldier enters the picture.