Based on a true and very current story. Middle-class pensioners Eva and Alexander lose their entire life savings in the wake of the financial crisis. Eva reluctantly joins a protest movement against the banks. Soon nothing is as it once was. Not only does her daughter distance herself from her activism, but also Alexander is arrested for inciting terrorism.