Four old schoolmates, today well-known Czech actors, decide to make a movie together. Their ambitious colleague Jan Budař takes up directing duties and financing has arrived from Poland. What started out pleasantly enough, however, soon goes awry. Liška’s pronunciation difficulties, Daniel’s alter ego Havlát, and Matonoha’s financial machinations turn the shoot into a fight for survival.