Twelve-year-old Veysel, who came to Vienna from Turkey with his parents, feels like a stranger in his new country. At school he doesn’t understand the language, and at home his family is on the verge of crisis. The only bright spot on Veysel’s horizon is his great love Ana, a classmate who knows nothing of his feelings. A neighbor named Cem, a kindhearted macho man with a complicated love life, helps the boy navigate between dream and reality.