An attempt to observe life from the outside - to gain distance, to not interfere, to just observe. Two young women sitting in a café on a summer day, a family arriving at the airport, an older woman sitting alone in a train, adult children standing in front of the hospital where their father is dying. Situations found everyday, a thousand times over. But what happens when you try to depict this normality?