Young Lukas, highly devoted to his work as a neuroinformatics scientist, becomes involved in an unusual international experiment. By means of neural transfer, he sets out on a journey into the mind of an unknown woman in a coma. With the help of Aurora, Lukas’s private name for his anonymous host, he immerses himself into a world which brings him new experiences and emotions. At the same time, however, these “excursions” begin to fundamentally influence and damage his real life. Is it possible to live in two worlds at the same time?