A prestigious police inspector is facing the most disturbing case of his whole career. The mystery behind the disappearance of an important businessman is much deeper than he cares to admit. Soon he finds out that all the people who have disappeared without leaving a trace hide a terrible secret linked to the terrors and anxieties of his own past.