Dolores comes from Cuba following her boyfriend Lázaro. They are both cuban but he has been in Spain for a year. When she arrives in Madrid nobody comes to the airport, Lázaro is in prison for kidnapping and attempted rape. Dolores has got no choice, she must make her own living.