Venus, a writer in her early forties, takes a break from her everyday family life in the country - her publisher offers her a super modern studio with a view of the Spree River in Berlin as a refuge, where she starts writing her next novel, which is supposed to become a best-seller. On one of her nightly jaunts in the big city, she meets Fabrizio...