Since his directorial debut 10 years ago, Simon, a forty something filmmaker, nowadays spends more time shooting the breeze than shooting films. Following a silly bet he makes with an actor friend, he shaves his head and discovers a huge bizarre hump in the middle of his skull. Sick with worry, he consults a plethora of doctors, none can reassure him. Is it a fatal disease? Is he dying? How long does he have? As he anxiously waits for results, he decides to make a quick, no budget film about his life; perhaps his very last.