Doctor Degras who works as a psychiatrist in the police force, is sceptical about the occult sciences unlike his wife, Luisa, who is pasionate about the magical arts. One night during a session with the ouija board Degras receives a mysterious message from a dead man. A phone call awakes him that very night and takes him to the village of Senillas.