New-Year's Eve in Munich-Schwabing. The scene restaurant "Alte Ampel" prepares for a long, hot night. Helping-out waitress Julia is starting her new job with a rush of enthusiasm. She just has left behind her life in the country and her fiancé Wolfgang to try her luck as an actress in Munich...