Emilio, a man in his fifties, shows up at his family home after 15 years of absence. His wife and his 28-year-old son welcome him with bitterness and confusion and decide to kick him out after a couple of days, only to find out he has already left. The son tracks him down and ends up spending time with his father in his apartment.