Ignacio, 30-year old filmmaker and father to a teenage girl, is shooting a documentary with his pregnant girlfriend Alejandra about the disappeared people in 1982 during the armed conflict in an indigenous village. Amongst the families who are looking for their husbands and fathers are Delfina and her son Juan. Delfina still hopes to find her husband, but Juan is fed up with the search. He knows who was responsible for the disappearance of his father: someone who still lives in the same village.