Naples: a girl and a boy in a huge abandoned building. She, Veronica, has snubbed the camorra boss in her neighbourhood, but it’s unclear exactly what she has done to be locked up in such a frightening place. He, Salvatore, has nothing to do with the camorra, but they have forced him to play the gaoler. As the hours go by and the hood fails to appear, Veronica gradually leaves her initial hostility towards Salvatore behind and starts to talk with him and lead him on. There follows a series of shy approaches and advances. The relationship between the two changes and it’s as if they were inside a bubble suspended in mid-air. But they are choked by fear as Veronica’s punishment could arrive at any minute and it’s sure to be terrible. At the end of the day, the camorristi who turn up are different from the ones they expected—they’re even more violent and ruthless.