Kinshasa, Congo. Around 30,000 children are accused of witchcraft and are kicked out of their homes. Living on the street, José and his friends - all treated like witch children - decide to form a music band to ward off bad luck with a crazy impresario called Bebson. Together they will rock Kinshasa!