Lila is back to her hometown, Brussels, after three months spent abroad. Here she encounters three men. On a bus, travelling from the airport to the city, she knows an Iranian man who studied there forty years before. At home, there is the man she temporarily left. On the road, a young officer working for the EU who knocks her down while she is riding her bicycle.