Radu and Adina, a young couple of graduates, have just made love and are now ready for New Year’s Eve. She is profoundly in love with him and cannot wait to move to his place; instead, he has a few reservations on their relationship. While going shopping in a superstore, he bumps into (or thinks to bump into) his ex girlfriend Nadia, and his intolerance becomes palpable.