Gina and Marco are two living in Rome suburbs. The two meet in a very special day: their first day at work. They have a future that awaits them and really seems at hand. Gina is about to realize her dream of becoming an actress, while Marco for the first time has found an opportunity that allows him to start dreaming: a job in a car rental company as a driver. They are enabled to know each other since his first duty is to drive Gina to an appointment, and given a delay, they have to share the whole day. This journey will take them from the periphery to the center of the city, will serve both to compare their experiences and think about a future that has already begun...