Christine possesses the natural elegance and casual ease associated with one who has a healthy relationship with money and power. Innocent, lovely and easily exploited, her admiring protegée Isabelle is full of cuttingedge ideas that Christine has no qualms about stealing. They’re on the same team, after all... Christine takes pleasure in exercising control over the younger woman, leading her one step at a time ever deeper into a game of seduction and manipulation, dominance and humiliation. But when Isabelle falls into bed with one of Christine’s lovers, war breaks out.