Celebrity – the hell everyone's dying for. Martin Kazinski is a humble worker. Just another face in the crowd. One morning, as normal, he takes the metro. But it's not a normal day. People are looking at him. A stranger asks for his autograph; another takes his picture. A third just wants to shake his hand. It must be a mistake, a hoax, some sort of joke. Soon, his name is all over the TV, the radio, the internet. Martin Kazinski - with no particular talent, no connections and no idea why - has suddenly become a celebrity. It's incomprehensible. But it's a fact. When he tries to find out why, his fame just grows. The more he questions it, disowns it, denies it - the more famous he becomes. Martin is trapped in a never-ending, ever-expanding media maelstrom. And the worst is yet to come.