For Annamaria, an X-ray technician, paradise lies with Jesus. She devotes her vacation to missionary work, so that Austria may be brought back to the path of virtue. On her daily pilgrimage through Vienna, she goes from door to door, carrying a foot-high statue of the Virgin Mary. One day, after years of absence, her husband, an Egyptian Muslim confined to a wheelchair, comes home. Hymns and prayers are now joined by fighting.