Medical student Paula Henning wins a place at an exclusive Heidelberg medical school. When the body of a young man she met on the train turns up on her dissection table, she begins to investigate the mysterious circumstances surrounding his death, and uncovers a gruesome conspiracy perpetrated by an Antihippocratic secret society operating within the school.