It's turning fall in Berlin. Two lonely hearts are roaming the city. There's Gregor, the radio host who had his heart broken by the singer Lea, a heart he now hides behind protective armour. And there's the young Mai, unhappily in love with her roommate's boyfriend. When Mai gets cabin fever, she takes her car and aimlessly drives around the city at night.