Dennis and Carl are brothers who live on a small farm in the country. Dennis wants a girlfriend for Christmas and Carl makes sure he'll get that when he meets Rita, on the run from her husband. One festive evening, Carl and Dennis suddendly find themselves with a major problem, a girl to manage and inquisitive neighbours...