Olaf is gone. All he has left his partner Marie is a box of videotapes containing around a hundred hours of rushes (the last nine years of his life) and a notebook... Marie decides to investigate. Day after day she watches the footage, these pieces of a life, and tries to reconstruct the trajectory of the man she loves in order to come to terms with his loss.