From the autobiographical book by Amélie Nothomb comes a fragile tragicomedy set in an office building about the clash of western and eastern civilisation. The young heroine, who spent her childhood in Japan, returns to Tokyo to experience the enigma of a country which, for her, is symbolised by a mysterious Zen garden in Kyoto.