Francisco is now a free man. He has just got out of prison where he has served six years. After living a few days in the subway tunnels he finally rents a cheap room in a pension. Now he is scared of being alone and tries to escape from his daily routine by placing an ad: "man seeks woman for conversation" through which he meets Angela, a shy and serious woman who for a long time has felt suffocated in her marriage. They get together to chat and walk around the city but the appeal of the underworld night life, the alcohol and the bars end up alluring and betraying them in their search for love...