Giulio is forty and lives a seemingly quiet life: a rented house, a permanent job, a car paid for by instalments, a rebellious but nice daughter, a sweet dreamy son and a wife he loves and cheats on. Giulio is caught out and dumped. His perfect life suddenly falls apart. So what happens to a couple that “dares” to separate these days?