Gemma leaves her comfortable apartment in Rome to visit Sarajevo with her son, Pietro. An exhibit commemorating the siege will include photographs by Pietro’s father, Diego. Sixteen years earlier, Gemma escaped the war-torn city with Pietro while Diego remained behind and later died. As she uses the visit to repair her difficult relationship with Pietro, she also confronts her past.