Will, a rich, child-free and irresponsible Londoner in his thirties, who in search of available women, invents an imaginary son and starts attending single parent meetings. As a result of one of his liaisons he meets Marcus, a strange 12-year-old boy with problems at school. Gradually, Will and Marcus become friends and as Will teaches Marcus how to be a cool kid, Marcus helps Will to finally grow up.