Basri, 55 year old, every day walks for miles along the tracks working as a railroad watchman. His nagging thought is finding his son. Eighteen years ago, while the boy was studying at the university in Istanbul, the police took him into custody for antigovernment activities. Then, he mysteriously disappeared.