Following the rules of a strange game Martin, an attractive young man in his early twenties arrives at a mysterious hotel lost in the midst of a leafy forest. In the game he has been chasing his brother through the forest and he expects to meet him at the hotel. Little by little Martin sees certain signs that his brother has been there, but everybody denies having seen him.