During their childhood, Hanna and Clarissa were best friends. They spent every vacation together with their parents in an old summer house on a small island. Shortly after Hanna’s 9th birthday they suddenly lost touch and only meet again unexpectedly now, 25 years later. Hanna (34) is now married, has a seven-year-old daughter and is the chief resident physician at the hospital where she reunites with Clarissa. Her old friend has been brought to the hospital ER for overdosing on sleeping pills. The two women pick up their friendship where they left off and spontaneously decide to spend a few days on the island, just like in the old days. With Hanna’s daughter Lea in tow they return to the place where they spent their childhood. When Hanna learns that Maria, a playmate of hers from the island’s village, disappeared as a child and was never seen or heard from again, she begins to search in the past. Something horrible must have happened on the island back then. But the closer Hanna gets to the dark secret, the tighter the noose around the women becomes, the greater the menace. The truth that comes to light is much more terrible and horrifying than Hanna could ever have imagined.