A 12 years old boy and his single mother live separate lives. The boy spends his days alone while his mother works and goes out with her friends. The boy’s solitude is both a source of freedom and a cause for grief. His explorations slowly bring to light the dark contrast between the rules of society and the laws of nature. And before long, the delicate balance of his inner world becomes shattered by unforeseen events.