A struggling, indebted business man leaves his family immediately after Christmas to pursue a lucrative property deal that could solve all of his problems: buying foreclosed properties from banks at a fraction of their value, refi tting them for a minimum cost, and then selling them for a large profi t. He hires a local chauffeur for 24 hours to drive him around the mountainous area but, as night sets in and the weather worsens, the car is trapped on an icy road and the men face an uncertain fate.