Lucas Santos, alias The Saint, is fed up with going in and out of prison. He doesn't want to go on being a small-time thief all his life. Lucía, his wife, who's a singer and dancer by profession, is a sweet, understanding, resourceful woman. One day, The Saint decides to plan the robbery of one of the most representative works of modern art.