The tale of two youngsters, Zehra and Olgun, whose lives are stuck in a dull limbo. They pass their days working in a service station where everything seems transient and inane, their banal and monotonous 24-hour work shifts broken only by the sparks of their naive and unrealistic expectations of a brighter future.