Pedro, a twenty-five year old man, has no projects he doesn't even think about what to do with his time. His father goes out one day for a walk and doesn't come back. Pedro lives alone from this time on and begins talking to his own reflection in a mirror he has bought. One day another figure appears in the mirror to talk with him, and drags Pedro into a dispairing kind of violence which turn him to a series of absurd acts.