Carmaux and Wan Stiller, Mimmo and Sussò fishermen from the Old Town, are looking for the Lady of Ventimiglia, here Carmela. An unexpected old and visionary Morgan send them into memories from childhood, fear of new imprisonment and adverse fate, chats in an arcane and misterious language. (Free) life of nowadays pirates in the beautiful city of Taranto. An experimental film inspired to the life of Emilio Salgari and his novel Yolanda, daughter of the Black Corsair. The movie is part of a series produced by Quarto Film on the 150th anniversary of Salgari's birth.