Because some acts can’t be undone. Because man is an animal. Because the desire for vengeance is a natural impulse. Because most crimes remain unpunished. Because the loss of a loved one sunders like a bolt of lightening. Because love is the source of life. Because premonitions don’t change the eventual course of events. Because time reveals everything, the best and the worst.