Since their childhood, António, the son of a wealthy and fine family, and José, the son of a housemaid, shared everything under her watchful eye. When they grew up, their flirtations only drew them closer: António married Camila, with whom José, the Blue Bull, had always been in love. And António has Vanessa as his mistress, and she and José are partners in a shady business. But the devil never sleeps...