Marie-Jo is deeply in love with her husband Daniel, likewise with Marco, her lover.
When Marie-Jo leaves Daniel to spend some time with Marco, Daniel waits for her quietly at home, suffering so much that he can hardly breathe. Marco realises that Marie-Jo will never leave her husband to live with him. All three know there’s no way out.