He won the Palme d'Or at the age of 15, the Cesar at 16. This year, he is trying to graduate from high school. Jean-Christophe Kern, known as JC, is not a teenager like any other. A cross between Jean-Luc Godard and Justin Bieber, at 17 he swings between chomping his Cocoa Krispies in front of the television after school and a professional life worthy of Stanley Kubrick.