011 Beograd is the first film of the series "Survival in the City" shot by directors in various cities. The film traces the stories of Dejan, Maja and Danja as they try with the only means at their disposal - the simply strategy of friendship - to overcome the lack of perspective that dominates their world. In a city where pragmatism rules, they finally resolve to search together for some place where their hopes and dreams can flourish.