Under the influence of drugs and drink, a group of bored students need something to liven up the party. When Lucy suggests that they try a Ouija board, the group reluctantly agree and find a disused part of the building. After constructing a makeshift board, Lucy warns them that if they make contact it should be the spirit that decides when it is over not them, so whatever they do, none of them should take their finger off the glass at the centre of the board. The séance begins. Moving towards the letters the glass starts to spell out the word "Djinn" and then repeating "All will die". With that Liam breaks the connection and leaves the board, keeping the spirit they have called trapped in this world.