Early 90's, Saddam Hussein's regime has put great pressure on the Kurdish region of Iraq. Two homeless Kurdish boys see Superman on the city's first cinema and decides to go to America. To get there, they need passports, money and a lot of luck. Unfortunately they have neither, but they still start their journey towards the dream of America.